Oposiciones Haur Hezkuntza
Si has realizado este curso, ¿por qué no darnos tu opinión?. Si lo haces, estarás ayudando a miles de personas que, como tu en su momento, están intentando cambiar su vida a través de la formación. No hay mejor ayuda, para decidirse entre miles de cursos, que la opinión de una persona que ha vivido la experiencia de cursarlo, miles de personas te lo agradecerán.
Danos tu opinión detallada sobre el Oposiciones Haur Hezkuntza. No olvides decirnos que te pareció el temario del curso, el profesorado, la accesibilidad al equipo del centro para resolver tus dudas y, en el caso de los programas online, la calidad del campus virtual.
La Oposición Haur Hezkuntza del centro Ucademy
Modalidad: Online, Semi-presencial
Precio: 1979 €
Localización: Vizcaya/Bizkaia
Descripción
Onartu zure lehen hezkuntzako oposizioa zure familia zaintzen duzun bitartean, lan egiten duzun bitartean eta zure egunerokotasunarekin lehiatzen zaren bitartean.
Sar zaitez edozein gailutatik eta edozein unetan campusera, non grabatutako eskolak, materiala, irakasleak, komunitatea eta gure euskarria dituzun.
Nolakoa izango da zure ikasketa?
-Antolatu gure tutore pedagogikoarekin batera zure egoerara egokitzen den ikasketa-plan bat
-Sartu plataforman eta ikasi bideo labur eta argiekin, liburu artean gal ez zaitezen.
-Errepaso-test mugagabeekin praktikatu. Organizazioa jartzen eta zezenak ez harrapatzen lagunduko dizugu
-Argitu zalantza guztiak zure irakasleekin. Plataforman txat bat izango duzu, irakasleekin harreman zuzena izateko. Gainera, irakasleekin eta zure tutore pedagogikoarekin online saioak erreserbatu ahal izango dituzu.
-Egin beste urte batzuetako simulazioak, inoiz baino prestatuago irits zaitezen eta zure azterketeta ezinhobe egin dezazun.
-Aurreztu denbora, dirua eta kezkak zure azterketak azkar, erraz eta leku bakar batetik aztertuz. Modu presentzialean, online edo erdi-presentzialean egiteko aukera izango duzu.
Titulación obtenida
Lehen Hezkuntzako oposizioa
Información Adicional
Soldata
Lehen Hezkuntzako irakasle baten soldata 2000 eta 2200 € bitartekoa da hilean, baina hainbat faktoreren arabera alda daiteke. Segi irakurtzen zer kobratuko duzun jakiteko.
Zure oinarrizko soldata hilean 992,94 €-koa izango da, eta berariazko osagarriak
gehitu ahal izango dizkiozu, hala nola ikasketa-burua (215 €) edo departamentu burua (191 €), Ceuta, Melilla eta Balear Uharteetako lanpostu-mailako osagarriak, hirurtekoak, seiurtekoak eta urtean aparteko bi ordainsari.
Gainera, autonomia-erkidego bakoitzak bere lanpostu-mailako osagarriak ditu, eta horiei 5 edo 6 urtean behin prestakuntza edo produktibitate-osagarriak eta banakako merezimenduengatiko osagarriak gehitu ahal izango dizkiozu.
Kanarietan, probintziako hiriburu ez diren bost uharteetan, osagarririk gabeko gutxi gorabeherako soldata 2533 €da, Ceutan eta Melillan 2510 € gehi osagarriak eta antzinatasuna, Euskadin 2382 €gehi osagarriak eta antzinatasuna, eta Asturiasen, Galizian, Aragoin eta Katalunian soldata 2000 €gehi osagarrien gainean dago. Azterketari buruz
Oposizio-aldia
Lehenengo proba baztertzailea da eta suposizio praktiko bat egitean eta epaimahaiak ausaz ateratakoen artean aukeratutako gai bat idaztean datza.
Bigarren proba Programazio Didaktiko baten aurkezpena eta defentsa da, bai eta zure programazioaren artean ausaz ateratako unitate didaktiko bat epaimahaiaren aurrean prestatu eta azaltzea ere.
Fase honetan espezialitate honi buruz dituzun ezagutzak ebaluatuko dira. Bi zati ditu:
Lehenengo proba: (kanporaketa)*
A zatia:
kasu praktikoa
B zatia:
epaimahaiak ausaz ateratakoen artean aukeratutako gai bat idaztea.
Bigarren proba:
A zatia:
programazio didaktikoaren aurkezpena eta defentsa.
B zatia:
izangaiak bere programaziotik ausaz ateratako unitate didaktiko bat prestatu eta Epaimahaiaren aurrean azaltzea.
Lehiaketa fasea
Zati honetan, alegatu dituzun merezimenduak baloratu eta egiaztatuko dira. Zure prestakuntza akademikoari esker, 2 puntu lor ditzakezu gehienez, zure aurretiko irakaskuntza-esperientziarekin, 7 puntu arte, eta beste merezimendu batzuekin, hala nola 2 puntu gehiago.
Praktika fasea
Bi faseak gainditzen badituzu, praktiketako funtzionario izatera igaroko zara, destino bat esleitzen dizute eta, amaitzean, karrerako funtzionario izendatuko zaituzte.
Adina:
16 urte beteta izatea eta, oro har, nahitaezko erretirorako ezarritako adinera iritsi gabe egotea.
Gaikuntza:
Edozein erakunde publikoren diziplina-espediente bidez zerbitzutik kendu ez izana.
Edozein herri-administraziotako funtzio publikoak betetzeko desgaituta ez egotea.
Sexu-askatasunaren eta sexu-ukigabetasunaren aurkako delituren batengatik epai irmoz kondenatua ez izatea.
Karrerako funtzionario edo praktiketako funtzionario ez izatea, edo sartu nahi den kidegoan izendatzeke egotea.
Titulazioa:
Maisu-titulua edo gradu-titulua izan behar duzu, maisu-lanbidean jarduteko gaitzen duena.
Hala badagokio, dagokion autonomia erkidegoko hizkuntza ofiziala egiaztatzen duen ezagutza edo titulazioa egiaztatzea.
Nazionalitatea:
Espainiako nazionalitatea izatea.
Europar Batasuneko beste estatu kide bateko nazionalitatea izatea
Langileen zirkulazio askea aplikatzekoa den beste edozein estatutako nazionalitatea izatea.
Gaitasunak:
Gaixotasunik ez izatea eta irakaskuntza jarduerarekin bateraezina den muga fisiko edo psikikorik ez izatea.
Eginkizunak:
Lehen Hezkuntzako irakasle gisa egiten dituzun lanak askotarikoak dira, baina, laburbilduz, erreferentea izango zara txikienen hezkuntzan, eta ahozko eta idatzizko adierazpenean eta kalkulu matematikoan aurrera egiten lagunduko diezu, kulturari, bizikidetza, ikasketa eta lan ohiturei buruzko oinarrizko nozioak emango dizkiezu, eta haien zentzu artistikoa, sormena eta afektibitatea indartuko dituzu.
Besteak beste, Natur Zientziak, Gizarte Zientziak, Gaztelania eta Literatura, Matematika edo Autonomia Erkidegoko hizkuntza koofiziala ikasgaiez arduratuko zara, eta litekeena da Balio Sozial eta Zibikoak edo Hezkuntza Artistikoa ere ematea, besteak beste. Ikasgaia ikasgelan azaltzeaz gain, zure lana izango da etxeko lanen errutina bat ezartzea, ikasleak ebaluatzea, haien familiekin biltzea eta jokabide edo ikaskuntza arazoak identifikatzea.
Esaldi horietakoren batekin identifikatuta sentitzen bazara, prestakuntza hau zure neurrira eginda dago.
"Nire bokazioa hezkuntzan aritzea da, eta lehenbailehen lortu nahi dut."
"Denbora asko galtzen dut Interneteko edukien bila"
"Nire opo azterketa gainditu behar dut soldaten egonkortasuna lortzeko"
"Akademiaren batean izena eman nahi nuke, baina oso garestiak dira."
"Beste urte batzuetako simulazioak egin behar ditut praktikatzeko"
"Bizitza oso mugatua dut eta nire denborarekin malabareak egiten ditut"
"Oposizioak beldurtzen nau eta ez dut estresik izan nahi."
Prestakuntza honen helburua oposiziogileei deialdietara aurkezteko eta lehen hezkuntzako oposizio plaza bat lortzeko behar dituzten ezagutzak, tresnak eta trebetasunak eskaintzea da.
1.- Sei urtera arteko haurraren ezaugarri orokorrak. Haren garapenean sartzen diren faktore nagusiak. Etapa eta unerik esanguratsuenak. Haurraren garapena bizitzaren lehen urtean. Helduen funtzioa.
2.- Sei urtera arteko haurren psikomotrizitate-garapena. Psikomotrizitatea haur-
hezkuntzaren curriculumean. Sentsazioa eta pertzepzioa, ezagutzen iturri diren aldetik. Zentzumenen eta pertzepzioen antolaketa. Hezkuntzaren esku-hartzea.
3.- Nortasunaren garapena. Garapen afektiboa zerotik sei urtera arteko haurrengan.Egile desberdinen ekarpenak. Autonomia eskuratzea. Hezkuntzan behar bezala esku hartzeko argibideak.
4.- Haurrak beste batzuk aurkitzen ditu. Aurkikuntza, lotura, eta onarpen-prozesua. Eskola gizarteratzeko erakundea den aldetik. Haur Hezkuntzako ikastetxearen rola. Gizarte-arriskuaren egoeran dauden haurrekin prebentzioan eta esku-hartzean. Talde bizitzaren gatazka nagusiak.
5.- Sei urtera arteko garapen kognitiboa. Errealitatearen ezagutza. Mundu fisiko, natural eta sozialaren behaketa eta esplorazioa. Kontzeptu nagusien sorrera eta eraketa.
6.- Joera pedagogiko eta psikologikorik nagusienek haur-hezkuntzan duten eragina. Haien ekarpenen gaurko ikuspegia. Esperientzia berritzaile nabarmenak. Balorazio kritikoa.
7.- Familia, gizarteratzeko lehen eragilea den aldetik. Familiaren funtzio hezitzaileak historian zehar izan duen eraldatzea. Haur-hezkuntzarekiko familiaren itxaropenak. Haurrak ikastetxera egokitzeko aldia. Familiaren eta irakasle-taldearen arteko harremanak.
8.- Osasun-hezkuntza. Atsedenari, higieneari eta haurren jarduerari buruzko jarrera eta ohiturak. Istripuen prebentzioa, lehen laguntzak eta haur-gaixotasunak. Hezkuntzan esku hartzeko irizpideak.
9.- Elikadura, nutrizioa eta dietetika. Elikadura orekatua eta menuen plangintza.
Elikadurari lotutako haur-nahasketak. Bazkalorduak hezteko une gisa.
10.- Sexu-hezkuntza haur-etapan. Norberak bere sexua aurkitu eta harekin
identifikatzea. Rol maskulino eta femeninoen eraikuntza. Generoarengatik
diskriminazioa ekiditeko hezkuntza-estrategiak.
11.- Etapako gaitasun orokorrak lortzea, haur-hezkuntzako curriculumaren arloen
helburuen eta edukien bidez.
12.- Haur-hezkuntzan esku hartzeko irizpideak. Ikuspegi globalizatzailea. Ikaskuntzaren zentzua eta esanahia. Behaketan eta esperimentazioan oinarritutako metodologia. Curriculum-proiektuaren esparruan duen konkrezioa.
13.- Programazioa Haur Hezkuntzako lehen zikloan. Zerotik hiru urtera arteko haurrentzat helburu, eduki eta metodologia egokiak.
14.- Programazioa Haur Hezkuntzaren bigarren zikloan. Ziklo honetarako helburu, eduki eta proposamen metodologikorik egokienak. Programazio-unitate desberdinak. Haur eta Lehen Hezkuntzaren arteko jarraipena. Curriculum-neurriak eta
koordinatzeko bideak.
15.- Maisuaren edo maistraren rola Haur Hezkuntzan. Hezkuntzaren asmoak. Haurraren eta hezitzailearen arteko harreman interaktiboak. Maisu- maistra hezkuntza-taldeko kide gisa eta familiekin duen harremana.
16.- Espazioen eta denboraren antolaketa. Espazioa eta denbora behar bezala banatu eta antolatzeko irizpideak. Eguneroko erritmo eta ohiturak. Espazioen eta denboraren ebaluazioa.
17.- Hornikuntza, material didaktikoa eta curriculum-materialak haur-hezkuntzan. Baliabide materialen selekzioa, erabilpena eta ebaluazioa.
18.- Hizkuntzaren garapena. Hizkuntza eta pentsamendua. Ulermenaren eta
adierazpenaren bilakaera. Ahozkoa ez den komunikazioa. Haur-hizkuntzan gehien izaten diren arazoak.
19.- Hizkuntzaren irakaskuntza eta ikaskuntza haur-hezkuntzan. Ulertzeko eta ahoz adierazteko teknikak eta baliabideak. Hezkuntzaren esku-hartzea harremanetan dauden hizkuntzen kasuan.
20.- Haur-literatura. Ipuina: bere hezkuntza-balioa. Ahozko edo idatzizko ipuinak
aukeratu, erabili eta kontatzeko irizpideak. Ipuinetik abiatuz egiten diren jarduerak. Gelako liburutegia.
21.- Musika-hezkuntza haur-hezkuntzan. Soinuaren eta isiltasunaren aurkikuntza. Musika-jardueren ezaugarriak eta aukeratzeko irizpideak. Baliabide didaktikoak. Folklore herrikoia.
22.- Adierazpen plastikoaren bilakaera haurrengan. Hizkuntza plastikoaren oinarrizko elementuak. Adierazpen plastikoaren helburuak, edukiak, materialak, jarduerak, estrategia metodologikoak eta ebaluatzeko estrategiak. Eredu eta estereotipoak.
23.- Gorputz adierazpena. Keinua eta mugimendua. Gorputz adierazpena identitatea eta norberaren autonomia eraikitzeko laguntza gisa. Joko sinbolikoa eta joko dramatikoa. Jarduera dramatikoak.
24.- Irudiak haurrarengan duen eragina. Irudien irakurketa eta interpretazioa. Zinema, telebista eta publizitatea. Ikus-entzunezko materialak eta teknologia berriak haur-hezkuntzan aukeratu eta erabiltzeko irizpideak.
25.- Garapen logiko-matematikoari lotutako gaitasunak eratzea. Baliabide didaktikoak eta haur-hezkuntzako etapara egokitutako jarduerak.