Pide Información SIN COMPROMISO

Oposiciones al Cuerpo de Gestión de la Generalitat de Cataluña

Oposiciones al Cuerpo de Gestión de la Generalitat de Cataluña
Consultar Precio
EL CENTRO SOLO PREPARA A ALUMNOS DE CATALUÑA REQUISITS GENERALS a) Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea... Seguir leyendo

¿NOS DEJAS TU OPINIÓN?

Si has realizado este curso, ¿por qué no darnos tu opinión?. Si lo haces, estarás ayudando a miles de personas que, como tu en su momento, están intentando cambiar su vida a través de la formación. No hay mejor ayuda, para decidirse entre miles de cursos, que la opinión de una persona que ha vivido la experiencia de cursarlo, miles de personas te lo agradecerán.

Danos tu opinión detallada sobre el Oposiciones al Cuerpo de Gestión de la Generalitat de Cataluña. No olvides decirnos que te pareció el temario del curso, el profesorado, la accesibilidad al equipo del centro para resolver tus dudas y, en el caso de los programas online, la calidad del campus virtual.

Tu experiencia es muy valiosa
Tu voto
Haz clic para puntuar
ENVIAR
Descripción de la Oposición

EL CENTRO SOLO PREPARA A ALUMNOS DE CATALUÑA

REQUISITS GENERALS


a) Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.

També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.

b) Haver complert 18 anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.

c) Tenir el títol acadèmic d'enginyer tècnic, de diplomat universitari de primer cicle, d'arquitecte tècnic, o equivalent, o qualsevol altre de nivell superior, o estar en condicions d'obtenir-lo. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència.

d) Satisfer els drets d'examen.

e) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions pròpies de les places convocades.

f) No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública.

e) Aquests requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i s'han de continuar complint fins a la data de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

FASE OPOCIÓ

Primera prova

Consta de tres exercicis de caràcter obligatori i eliminatori.

Primer exercici:

Consisteix a respondre un qüestionari de 100 preguntes amb quatre respostes alternatives de les quals només una és correcta, sobre el contingut del temari.

Segon exercici:

Consisteix a contestar un qüestionari de respostes alternatives d'entre 40 i 60 preguntes sobre el perfil professional en relació a les tasques i funcions a desenvolupar, pròpies de l'escala de gestió d'Administració general del cos de gestió d'Administració de la Generalitat.

Tercer exercici

Consisteix a desenvolupar per escrit un tema genèric de relació de diverses qüestions contingudes en el programa de temes, elegit per l'aspirant d'entre els dos proposats pel Tribunal.

Segona prova

Consta de dos exercicis de caràcter obligatori i eliminatori.

Primer exercici:

Consisteix a realitzar davant membres del tribunal i, si escau, amb els assessors especialistes que aquest designi, un exercici de coneixements de llengua catalana

Tercera prova.

Consta de dos exercicis.

Primer exercici

de caràcter obligatori i eliminatori per als aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.

Segon exercici

de caràcter voluntari.

Consisteix a realitzar davant dels membres del tribunal i, si s'escau, amb els assessors especialistes que aquest designi, l'exercici voluntari d'acreditació dels coneixements de la llengua estrangera elegida per l'aspirant.

FASE DE CONCURS

En la fase de concurs, que no té caràcter eliminatori, es valoren els serveis prestats en cossos o escales d'administració general del grup B, fins la data de publicació de la convocatòria, ja sigui com a funcionari de carrera o en virtut d'un nomenament d'interí, d'un contracte de naturalesa laboral, d'un contracte administratiu transitori o d'un contracte administratiu de col·laboració temporal, en qualsevol administració pública, a raó de 0,15 punts per mes treballat, fins a un màxim de 9,9 punts, és a dir, el 33% de la puntuació total assolible a les proves obligatòries de la fase d'oposició. A aquests efectes, es computarà un mes com a 30 dies naturals.

Metodologia

AULA TUTOR se caracteriza por ser capaz de ofrecer el modelo de educación a distancia y semi-presencial que permite al alumnado una perfecta compaginación con la realización de otros estudios, e incluso compartir la actividad formativa con las jornadas laborales que se hallan establecidas en horarios concretos.

Un conjunto de profesores y Tutores, especializados y altamente cualificados establece un seguimiento y orientación en todo el proceso al que el alumno se ve sometido para conseguir una adecuada formación.

El sistema periódico de controles y tutorías personalizadas, permiten una adecuada formación, estableciéndose metas concretas, todas ellas llevadas a cabo de forma progresiva, permitiendo en todo momento la adaptabilidad y la asimilación por parte del alumno, con el fin de que nuestro alumno consiga sus objetivos.

La comunicación directa al nivel de tutoría y las sesiones presénciales dan al alumno las necesarias orientaciones siempre dirigidas por su Tutor, personalizando las actividades formativas y adecuándolas de una forma más coherente a cada alumno, relacionando sus posibilidades con el procedimiento más adecuado.