Auxiliar Administratiu de la Universitat Politècnica de Catalunya / Auxiliar Administrativo de la Universidad Politécnica de Cataluña
Si has realizado este curso, ¿por qué no darnos tu opinión?. Si lo haces, estarás ayudando a miles de personas que, como tu en su momento, están intentando cambiar su vida a través de la formación. No hay mejor ayuda, para decidirse entre miles de cursos, que la opinión de una persona que ha vivido la experiencia de cursarlo, miles de personas te lo agradecerán.
Danos tu opinión detallada sobre el Auxiliar Administratiu de la Universitat Politècnica de Catalunya / Auxiliar Administrativo de la Universidad Politécnica de Cataluña. No olvides decirnos que te pareció el temario del curso, el profesorado, la accesibilidad al equipo del centro para resolver tus dudas y, en el caso de los programas online, la calidad del campus virtual.
EL CURSO ES PRESENCIAL Y SE IMPARTEN EN BARCELONA
Requisits i condicions dels aspirants:
a) Ser ciutadà o ciutadana espanyola, ciutadà o ciutadana d’un estat membre de la Unió Europea o ciutadà o ciutadana dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Comunitat Europea i ratificats per Espanta els és aplicable la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què aquesta és definida en el Tractat constitutiu de la Comunitat Europea.
b) Haver complert els 18 anys i no haver assolit l’edat de jubilació.
c) Tenir el títol de graduat en l’ensenyament secundari obligatori, el graduat escolar, la formació professional de primer grau , el batxillerat elemental o un d’equivalent, o qualsevol altre de nivell superior, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en què finalitza el termini de presentació de les sol-licituds per prendre part en les proves selectives.
d) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l’exercici de les funcions pròpies de les places convocades.
e) No estar separat o separada, per causa d’un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat o inhabilitada per al desenvolupament de funcions públiques .
Descripció del procés selectiu
FASE DE CONCURS
a) S’han de valorar els serveis prestats a la UPC i al Consorci Escola Industrial de Barcelona (CEIB) desenvolupant les competències organitzatives del perfil genèric de l’escala fins a 18 punts:
- 0.30 punts/mes. (3.60 punts per any)
b) Prova voluntària de coneixements d’anglès, fins a 2 punts: es valora mitjançant una prova escrita en forma de qüestionari d’aspectes gramaticals i de comprensió. La durada màxima d’aquesta prova és d’una hora i trenta minuts.
Només poden fer aquesta prova els i les aspirants que ho facin constar a la casella B de la sol-licitud.
FASE D’OPOSICIÓ
Primera prova: Dos exercicis, de caràcter obligatori i eliminatori:
- Primer exercici:
- Qüestionari d’un màxim de 100 preguntes amb respostes alternatives, sobre el contingut dels temes dels apartats A i B de les competències tècniques del perfil de la convocatòria.
La valoració d’aquesta prova és de 20 punts i la valoració mínima per superar-la és de 10 punts.
La durada màxima és d’una hora i trenta minuts
- Segon exercici:
- Exercici de coneixements de català, mitjançant una prova escrita en forma de qüestionari d’aspectes gramaticals i de redacció.
La valoració d’aquest exercici és d’apte/a o no apte/a.
La durada màxima és d’una hora i trenta minuts.
Segona prova:De caràcter obligatori i eliminatori:
- Qüestions pràctiques referents als temes del apartat C de les competències tècniques del perfil de la convocatòria. Les preguntes poden ser de tipus tests i també de resposta breu, i estan basades en un cas pràctic laboral.
La valoració d’aquest exercici és de 20 punts i la puntuació mínima per superar-lo és de 10 punts.
La durada màxima d’aquesta prova és de dues hores.
Tercera prova:Dos exercicis de caràcter obligatori i eliminatori:
- Primer exercici:
- Exercici pràctic per valorar els coneixements del procesador de textos Word 2002 o OpenOffice 1.1
- Segon exercici:
- Exercici pràctic valorar els coneixements del full de càlcul Excel 2002 o OpenOffice 1.1
L’exercici es valora fins a 20 punts. Cada prova es valora fins a 10 punts i la puntuació final és la suma de les dues. S’han de superar les dues proves per aprovar l’exercici. La puntuació mínima que s’ha d’obtenir és de 5 punts en cada prova.
El temps per realitzar aquest exercici, que no podrà ser superior a dues hores.
Els i les aspirants han de fer constar a la casella C de la sol-licitud amb quina aplicació informàtica volen realitzar la prova.
Quarta prova: De caràcter obligatori i eliminatori:
- Qüestionari de competències i a realitzar una entrevista en català amb el tribunal, per tal de valorar les competències personals d’adequació al perfil de les places (flexibilitat, esperit d’equip, assoliment, comunicació, organització, orientació a l’usuari i orientació a la millora), els interessos i la motivació vers l’àmbit funcional i el propi desenvolupament professional.
La valoració d’aquest exercici és d’ apte/a o no apte/a.
La durada màxima d’aquesta prova és de 45 minuts per al qüestionari i 40 minuts per a l’entrevista.
PERIODE DE PRÀCTIQUES
Consisteix a realitzar un període de pràctiques de 3 mesos en les tasques pròpies de l’escala auxiliar administrativa que es corresponen amb les competències organitzatives del perfil genèric d’aquestes places, a les unitats de treball de la Universitat Politècnica de Catalunya i del CEIB.
Temari
A. Marc legal general
1. La Constitució Espanyola de 1978: Títol I. Dels drets i deures fonamentals.
2. Llei 30/92 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. Reial decret legislatiu 2/2000, de 16 de juny (BOE núm. 148, de 21 de juny de 2000), pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes de les administracions públiques: de l’article 1 al 93 ambdós inclosos.
4. Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (BOE núm. 298, de 14 de desembre de 1999).
5. Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents (DOGC núm. 3437 de 24 de juliol de 2001)
B. Marc legal d’àmbit universitari
6. Llei d’universitats de Catalunya (LUC).
7. Estatuts de la UPC.
C. Organització del treball i atenció a l’usuari
8. Planificació i organització del treball.
9. Atenció i informació al públic i als usuaris.
10. Comunicació oral i escrita
D. Ofimàtica
11.Tractament de textos: introducció, tractament de documents, edició de documents, disseny i visualització de documents, configuració de la pàgina, format de text i els paràgrafs, taules, ortografia i gramàtica, estils, inserció d’imatges, gràfics i objectes, plantilles, índexs i taules de contingut, combinació de correspondència.
12. full de càlcul: introducció, llibres de treball (documents), format dels fulls de càlcul, edició, configuració de la pàgina, fórmules, funcions, gràfics i diagrames, tractament de llistes.
E. Anglès valorable